Rollen van beweegprofessionals in en rondom school
Gepubliceerd op:
Leading collaborative innovation in schools
Gepubliceerd op:
Ontwerpafwegingen voor leeromgevingen op de grens van school en werk
Gepubliceerd op:
Waar bewegen basisschoolleerlingen eigenlijk?
Gepubliceerd op:
De nieuwe Amersfoortse brede school
Gepubliceerd op:
Effectiveness of Technical and Vocational Education and Training (TVET)
Gepubliceerd op:
DJUDA (Kwaliteit)
Gepubliceerd op:
Praktijkgericht onderzoek in de Academische school
Gepubliceerd op:
Geen hulpvraag, wel hulp nodig Ontwikkelen van de hulpvraag in cluster 4 scholen met ouders en jeugdzorg
Gepubliceerd op:
Fysieke activiteit van toekomstig zorgpersoneel: helpend voor de zorg?
Start:
Eind:
Jong geletterd, oud gedaan: ontluikende geletterdheid herkennen en versterken bij het jonge kind
Start:
Eind:
Leven in een wereld met verschillen: hoe sociaal werkers sociale identiteitsprocessen van adolescenten kunnen versterken
Start:
Eind:
Professionele leergemeenschap in de wijk
Start:
Eind: