Online identity work dynamics of Instagram micro-influencers: an extreme case approach
Gepubliceerd op:
Who is included? A Mapping of inclusive fashion on Instagram
Gepubliceerd op:
Understanding cybercrime involvement:
Gepubliceerd op:
Onderzoek: bedrijven reageren niet op complimenten op Instagram
Gepubliceerd op:
Onderzoek: 60% bedrijven reageert niet op Instagram
Gepubliceerd op:
Dutch political Instagram
Gepubliceerd op:
Online engagement and the role of digital influencers in product endorsement on Instagram
Gepubliceerd op:
Onderzoek: reisbedrijven reageren slecht op Instagram
Gepubliceerd op:
The Islamic State unfiltered
Gepubliceerd op:
Cyberweerbaarheid. Een gemeentelijk offensief ter preventie van slachtofferschap van cybercrime.
Start:
Eind:
Eenzaamheid in Beeld
Start:
Eind:
Filterbubbels, nou en? Een verkenning naar de rol van bedrijven in het creëren en tegengaan van filterbubbels
Start:
Eind:
It's a match!
Start:
Eind:
saus in plakjes
Start:
Eind: