Designing a data feedback program to improve teachers’ science and technology teaching skills in elementary education
Gepubliceerd op:
Systemisch Co-Design
Gepubliceerd op:
Radio Dabanga
Gepubliceerd op:
Co-teaching
Gepubliceerd op:
Passend onderwijzen met co-teaching
Gepubliceerd op:
Explicit teaching and scaffolding to enhance concept learning by design challenges
Gepubliceerd op:
In het diepe gegooid worden
Gepubliceerd op:
Haalbaarheidsonderzoek Communication & Multimedia Design
Gepubliceerd op:
How Expert Designers Design
Gepubliceerd op:
Bernardina Borra
Lecturer/researcher
Circular fashion: from lasers to t-shirts
Start:
Eind:
Decolonising Education: from Teachers to Leading Learners (DETeLL)
Start:
Eind:
Formatief evalueren als brug tussen onderwijs en leren
Start:
Eind:
Ghosts and body politics: Hilma af Klint and a feminist re-imagination of portrayal.
Start:
Eind:
Preserving tango and securing its continuation as vivid, contemporary music: a mixed method research design with creative outcomes
Start:
Eind:
Towards a communicative strategy that guides Brainport companies to do business with China in a growing digital business context
Start:
Eind:
Transformation through Interactive Narrative Design
Start:
Eind: