persoon

T. (Thomas) Thijssen


Producten

7
product

De toekomst van Hospitality Business

Lectorale rede van Thomas Thijssen, uitgesproken op donderdag 18 november 2010.Bijten of versterken Hospitality en Business elkaar?

MULTIFILE

31-10-2010
De toekomst van Hospitality Business
product

Veilig recreëren

In deze eindrapportage zijn de belangrijkste resultaten van de verschillende deelonderzoeken samengevat evenals de conclusies die door onderzoekers hieruit zijn getrokken. Het onderzoek levert een inventarisatie van veiligheidsrisico’s van betrokken ondernemingen in de verblijfsrecreatie op. Tevens wordt inzichtelijk gemaakt wat knelpunten zijn in de uitvoering van bestaande veiligheidsregels en –maatregelen.

MULTIFILE

31-10-2010
Veilig recreëren
product

Klantbeleving begrijpen, meten en bevorderen

Wat is beleving? Wat kenmerkt een betekenisvolle beleving? Wat is klantbeleving? Hoe kunnen we klantbeleving beter begrijpen, meten en bevorderen? Wat betekent dit voor facility management? Op deze vragen gaan we in waarbij we de vertaalslag maken naar de beroepspraktijk van facility management. Publicatie FMI 2009

MULTIFILE

30-11-2009
Klantbeleving begrijpen, meten en bevorderen


Identifiers

Niet bekend

Telefoonnummer

Email