Impliciet of expliciet? Motorisch leren binnen de neuro-revalidatie
Gepubliceerd op:
Behendigheid in leren
Gepubliceerd op:
Leren en veranderen
Gepubliceerd op:
Stimuleren van leren
Gepubliceerd op:
Wetenschap en techniek voor álle leerlingen
Gepubliceerd op:
Kennis en leren in het basisonderwijs
Gepubliceerd op:
De bijdrage van feedback aan het leren van studenten
Gepubliceerd op:
Leerstrategieën, leren en verantwoordelijkheid
Gepubliceerd op:
Naar een breder begrip van leren
Gepubliceerd op:
Activators for change: Moving to Design Based Education.
Start:
Eind:
CAR(E)TOGRAPHY: Kunst en zorg in kaart
Start:
Eind:
Focus op afbeeldingen in toetsitems en feedback
Start:
Eind:
Het ontwikkelen van agency van Pabo-studenten
Start:
Eind:
Jeugdliteratuur op de pabo versterken met digitale middelen
Start:
Eind:
LS4VET – middels Lesson study het beroepsonderwijs verbeteren
Start:
Eind:
Retail Innovation Platform
Start:
Eind:
SPRONG Watertechnologie
Start:
Eind:
Train de change agent: S(t)imulatie van implementatie van digitale technologie in de ouderenzorg
Start:
Eind: