Learning to think critically through Socratic dialogue: Evaluating a series of lessons designed for secondary vocational education
Published at:
Werken aan de infra van de toekomst
Published at:
Portretten in de retail
Published at:
De tentoonstellingsmaker van de 21ste eeuw
Published at:
Zichtbaar slimmer
Published at:
Co-creatie met kinderen
Published at:
Heritage as platform
Published at:
Het opleiden van leraren. Focusdeel De Nieuwe Meso 2016-2
Published at:
Participatie en stedelijke ontwikkeling
Published at:
21ste-eeuwse vaardigheden in de doorlopende leerlijn internationalisering van MBO en HAVO naar HBO
Start:
End:
Bèta Burgerschapsvorming voor de 21ste eeuw
Start:
End:
DGTL District – naar een leven lang ontwikkelen in de regio
Start:
End:
Fostering creative dialogue in technology design education for the 21st century
Start:
End:
Ontwikkelen van 21ste –eeuwse vaardigheden bij laag-opgeleide jongeren
Start:
End:
Programmeren met leerlingen in de basisschool met directe manipulatie omgevingen.
Start:
End:
Vakintegratief programmeren als doorgaande lijn in het Primair Onderwijs en het effect op computational thinking
Start:
End: