Hoe kunnen we digitale dienstverlening persoonlijker maken?
Published at:
Design Options and Learning Analytic Pathways in Doing Agile Scrum Team Work in Education
Published at:
The robot is not a collegue
Published at:
Enhancing Service Interactions with Conversational Agents
Published at:
Designing chatbots for training professionals in child and youth social care
Published at:
Ethiek en chatbots
Published at:
Conversational Agents to Address Abusive Online Behaviors
Published at:
In de reiswereld communiceren op social media: human voice of AI & chatbots?
Published at:
Je chat met de hele wereld, maar kent je buurman niet meer
Published at:
Bots of Trust - een interdisciplinair discours
Start:
End:
Chatbot startende docenten
Start:
End:
Desiging an empathic chatbot for supporting victims of sexual assault
Start:
End:
Dutch Chatbot Coalition
Start:
End:
Principes ontwikkelen voor het ontwerp en de toetsing van digitale interventies in de GGZ: een multiperspectieve aanpak
Start:
End:
Veilig oefenen met seksuele opvoeding in de hulpverlening: gebruik van chatbots en andere technische innovaties
Start:
End: