Boek dat het gehele creatieve reclameproces in beeld brengt. Casuïstiek aangeleverd door 20 Nederlandse reclamebureaus. Onderdelen: - Propositie, positionering, doelgroepen, doelstellingen en consumententrends. - De laatste inzichten over de creative brief, het meest besproken document in reclameland (i.s.m. SWOCC). - Soorten concepten, creativiteitstechnieken, een unieke inspiratielijst voor conceptontwikkeling, humor, erotiek, celebrities, inhakers, teasers. - Copywriting: aansprekend en beeldend schrijven, structureren, overtuigen, kopregels. - Copywriting per middel: advertentie, buitenreclame, radiocommercial, beeldcommercial, internet, brochure, dm, advertorial, POS, guerrillamarketing. - De pay-off in alle soorten en maten (door Jaap Toorenaar, ARA). - Merknamen: soorten, criteria, voorbeelden.
DOCUMENT
This research was conducted to update the content of the International Business Studies curriculum. The dynamically developing business environment, including the shift towards hybrid work, deepened the widely reported misalignment between business communication instruction and industry requirements. Thus, we resolved to discover what this misalignment entails and will present the employers’ unmet needs concerning recent graduates’ communication skills.
MULTIFILE