Heeft Web 2.0 de toekomst? Of is het het zoveelste buzzword dat vooral in marketingkringen leeft? Onder Web 2.0 worden dynamische internetsites verstaan. In veel gevallen gebruiken die sites programmeertechnieken waarmee rap op maat gemaakte sites zijn op te bouwen. Die putten daarvoor weer informatie uit andere sites en combineren die tot nieuwe gegevens.
DOCUMENT
In dit rapport doet ETFI verslag van een onderzoek naar de mogelijkheden voor een heroriëntatie dan wel transitie van de sector "groepsverblijven" op Ameland, Het onderzoek is uitgevoerd aan de hand van een aanbodsanalyse, vraaganalyse, mismatch-analyse en omgevingsanalyse. Tot slot is een drietal scenario’s ontwikkeld op basis waarvan maatregelen zijn voorgesteld ter bevordering van een gezonde en dynamische sector.
DOCUMENT
1e alinea column: Internet, social media, en al dan niet location based mobiele data hebben impact op de zichtbaarheid van de burger als consument, op business logica modellen en op hoe organisaties eruit gaan zien qua inrichting om in deze veranderende markt te overleven. In deze column de veranderingen in vogelvlucht en in onderling verband.
LINK