Biedt het pop-up businessmodel een oplossing voor dagattracties?
LINK
product
Eendracht maakt veerkracht : over het voorbereiden en borgen van corona protocollen in Europese dagattracties
LINK
product
Brabantse learining labs rondom dagattracties
DOCUMENT
product
De trends in dagattracties: nieuwe marktverdeling, schaalvergroting en transmediale storytelling
DOCUMENT
product
Nederlandse dagattracties worden steeds toegankelijker : NHTV en Zonnebloem starten een samenwerking
LINK
product
Tractie maken
Tijdens de jaarlijkse IPSERA-conferentie krijgen we een overzicht van de inkoopvraagstukken waar wetenschappelijk onderzoek naar wordt gedaan. Ieder jaar meer dan 100 papers. Veel informatie enkennis worden gepresenteerd en bediscussieerd. Maar bereikt deze kennis ook de inkoopprofessionals en kunnen zij er in de praktijk mee aan de slag?
In deze rapportage worden de bevindingen gepresenteerd van een studie naar de huidige en toekomstige focus van de toeristisch-recreatieve beleidskaders en samenwerkingsmogelijkheden van Emsland-Drenthe.
DOCUMENT
product
Attracties in de metropoolregio Amsterdam, een onderzoek