Groepsgesprekken over racisme, macht en privilege met collega’s: een goed begin? Een actieonderzoek onder onderwijsprofessionals in het hbo
Published at:
Vignetten omgaan met verandering in de school
Published at:
Over de sandwich en de satéprikker
Published at:
Onderwijsprofessionals versterken hun handelen door samen leren en ontwikkelen
Published at:
Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Published at:
Aankomst op uitzichtpunt
Published at:
Onderwijsinnovaties
Published at:
De loopbaan van onderwijsprofessionals
Published at:
Klaas Doorlag
Docent-onderzoeker
Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Start:
End:
Co-constructie van responsieve leeromgevingen in het beroepsonderwijs
Start:
End:
Co-creatief ontwerp van een Digitaal Behaviour Change Support System voor het trainen van sociale vaardigheden bij kinderen met autisme
Start:
End:
De effectiviteit van regionale kennisnetwerken
Start:
End:
Een s(t)imulerende schoolomgeving
Start:
End:
Evidence-informed veranderen stimuleren: wat werkt (niet)?
Start:
End:
Gezag vanuit verbinding in de onderwijspraktijk
Start:
End:
Innovatief vermogen van onderwijsprofessionals bij complexe veranderingen
Start:
End:
International Learning Outcomes voor het Voortgezet Onderwijs (ILOVO)
Start:
End: