My journey as a student for the past four years within the bachelor programme Hotel Management at Saxion University of Applied Sciences in Apeldoorn is coming to an end. As the final academic chapter, completed the Young Professional Semester in order to obtain my bachelorandapos;s degree. DoubleTree by Hilton Dubai Business Bay represents the company which welcomed me to complete this semester. Throughout this period, I worked on a pertinent issue and put together a professional product for my client, Mr. Hany Ahmed, the General Manager of DoubleTree by Hilton Dubai Business Bay. I am immensely grateful for my place as an intern within this organization because here I learned about excellent teamwork, business development and sales strategies.
MULTIFILE
The Aqueous Futures exhibition explores ways in which art, design, and documentary practices can support knowledge meaning-making, and engagement in coastal and water environments. The exhibition will be on display at the Sun Terrace (Midland Hotel) and will remain open to the public throughout the duration of the conference and symposium.
LINK
Lector Marco Snoek heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de publicatie ‘Shaping career-long perspectives on teaching’. Deze ‘Guide on policies to improve initial teacher education’ is onlangs gepubliceerd door de Europese Commissie. De guide omvat handreikingen die het resultaat zijn van het werk van de Working Group Schools van de Europese Commissie. De publicatie gaat in op de rol van leraren en hoe leraren in die rol ondersteund kunnen worden door een structuur voor het beroep, die gericht is op een leven lang leren en op samenwerkend leren. Het realiseren van een dergelijke structuur vraagt een nauwe samenwerking van de verschillende stakeholders: ministeries, leraren en schoolleiders. In de Working Group Schools bogen vertegenwoordigers van de verschillende lidstaten zich over de vraag hoe beleid van overheden het continuum van het beroep (de samenhang tussen de lerarenopleiding, de eerste fase van de beroepsuitoefening en de verdere loopbaan van leraren) kan versterken, welke bijdrage leeromgevingen die gericht zijn op samenwerkend leren tussen professionals daar aan kunnen leveren en wat dit vraagt van beleid en van de samenwerking tussen stakeholders bij het ontwikkelen van dit beleid. Marco Snoek vertegenwoordigde daarbij het Nederlandse Ministerie van Onderwijs. De verschillende inzichten die ontstonden op basis van uitwisseling van beleidsaanpakken in verschillende landen zijn vertaald naar aanbevelingen voor beleid. In een TEDlike talk die Marco Snoek op het Europese Education, Training and Youth Forum in Brussels op maandag 19 oktober verzorgde, gaat hij in op de hoofdpunten van de publicatie. Zie: www.vimeo.com/144635675
MULTIFILE