De transitie naar een circulaire economie heeft een duwtje in de rug nodig; slechts 6% van de Nederlandse bedrijven is actief bezig met circulariteit. Hier ligt een kans voor marketing! Marketeers zijn namelijk professionele gedragsveranderaars. Wat als zij diezelfde creativiteit en invloed inzetten om de circulaire economie aantrekkelijk, logisch én onweerstaanbaar te maken?
Dit project benut de veranderkracht van marketeers om de circulaire transitie te versnellen. Via training en een open leerplatform ontwikkelen zij competenties en handelingsperspectieven om binnen hun organisaties en ketens verandering te stimuleren. Een coalitie van marketeers inspireert en activeert peers, met peer-to-peer leren als centrale aanpak.
Dit project ontwikkelt een overzicht van de belangrijkste transitie skills, een samenwerkingsnetwerk, mobiliseert een coalitie van voorbeeldmarketeers en activeert een breder marketingnetwerk via een digitaal platform. Door peer-to-peer learning en microlearnings versterken we cruciale competenties.
Er zijn geen producten gekoppeld
Lopend
Niet bekend