Hoe kunnen we digitale dienstverlening persoonlijker maken?
Gepubliceerd op:
Design Options and Learning Analytic Pathways in Doing Agile Scrum Team Work in Education
Gepubliceerd op:
The robot is not a collegue
Gepubliceerd op:
Enhancing Service Interactions with Conversational Agents
Gepubliceerd op:
Designing chatbots for training professionals in child and youth social care
Gepubliceerd op:
Ethiek en chatbots
Gepubliceerd op:
Conversational Agents to Address Abusive Online Behaviors
Gepubliceerd op:
In de reiswereld communiceren op social media: human voice of AI & chatbots?
Gepubliceerd op:
Je chat met de hele wereld, maar kent je buurman niet meer
Gepubliceerd op:
Bots of Trust - een interdisciplinair discours
Start:
Eind:
Chatbot startende docenten
Start:
Eind:
Desiging an empathic chatbot for supporting victims of sexual assault
Start:
Eind:
Dutch Chatbot Coalition
Start:
Eind:
Principes ontwikkelen voor het ontwerp en de toetsing van digitale interventies in de GGZ: een multiperspectieve aanpak
Start:
Eind:
Veilig oefenen met seksuele opvoeding in de hulpverlening: gebruik van chatbots en andere technische innovaties
Start:
Eind: