Predisposition of In-Service Teachers to Use Game-Based Pedagogy
Gepubliceerd op:
Link
Overcoming Privacy-Related Challenges for Game Developers
Gepubliceerd op:
Multi file
Re-organise: Game-Based Learning of Circular Business Model Innovation
Gepubliceerd op:
Document
Stealing their beer time
Gepubliceerd op:
Link
Stakeholder engagement in maritime spatial planning : the efficacy of a serious game approach
Gepubliceerd op:
Link
Content validity of game-based assessment
Gepubliceerd op:
Document
Procedural generation of collaborative puzzle-platform game levels
Gepubliceerd op:
Document
Generating Game Mechanics in a Model Economy: a MoneyMaker Deluxe Case Study
Gepubliceerd op:
Link
Mixed-Initiative Design of Game Levels: Integrating Mission and Space into Level Generation
Gepubliceerd op:
Personen3
Igor Mayer
Professor
0
Jessika Weber
Professor
0
Nick van Apeldoorn
DIGIREAL lab coordinator
0
Projecten14
Project
BIOMETRIC DESIGN FOR CASUAL GAMES
Start:
Eind:
Project
Circular packaging choices: reconciling consumer perceptions in product packaging design.
Start:
Eind:
Project
Fysio Future Lab: technologie in beweegzorg
Start:
Eind:
Project
Greening Games. Building Higher Education Resources for Sustainable Video Game Production, Design and Critical Game Studies.
Start:
Eind:
Project
LEVERAGE
Start:
Eind:
Project
Live Game Design
Start:
Eind:
Project
Mkb game changers: datadriven redesign van zorg-games
Start:
Eind:
Project
RE-ORGANISE
Start:
Eind:
Project
Serious gaming: niet zomaar een spelletje. Onderzoek naar de
mogelijkheden om leraren in interacties met
kinderen met Autismespectrumproblemen te trainen in het geven van
gepersonaliseerde feedback op basis van game-data.