Het instellingsbreed ontwerpen van hybride leeromgevingen in het middelbaar beroepsonderwijs
Gepubliceerd op:
Het opleiden van leraren. Focusdeel De Nieuwe Meso 2016-2
Gepubliceerd op:
Studenten leren recontextualiseren in het beroepsonderwijs; de rol van ontwerptekeningen en beroepsdilemma’s
Gepubliceerd op:
Verbeteren van leren en begeleiden in het Nederlandse beroepsonderwijs: hervormingen in werking
Gepubliceerd op:
Docent zijn in het middelbaar beroepsonderwijs
Gepubliceerd op:
Pedagogisch-didactisch handelen van docenten in het middelbaar beroepsonderwijs
Gepubliceerd op:
Pedagogisch didactisch handelen van docenten in het middelbaar beroepsonderwijs
Gepubliceerd op:
Lerend werken in de docentenwerkplaats
Gepubliceerd op:
Van opleidingenfabriek naar loopbaancentrum. Pleidooi voor een integraal herontwerp van het middelbaar beroepsonderwijs.
Gepubliceerd op:
Klaas Doorlag
Docent-onderzoeker
Beter Leren in de Praktijk Top-Up (PRO-2-009)
Start:
Eind:
Blijven Bouwen
Start:
Eind:
Citizen science op het (v)mbo als vliegwiel voor biodiversiteitsherstel
Start:
Eind:
Complexiteit van onderwijsinnovatie
Start:
Eind:
Democratisering van kritisch denken
Start:
Eind:
Grensoverstijgend samenwerken in leerwerkomgevingen voor wendbare professionals
Start:
Eind:
Mensenrechtenonderwijs bij Juridische Opleidingen
Start:
Eind:
Promotieonderzoek: Professionele ontwikkeling van ervaren mbo-docenten
Start:
Eind:
Standardized EAST-meter
Start:
Eind: