Het omvormen van een op kennisoverdracht georiknteerde lerarenopleiding naar een competentiegerichte lerarenopleiding is een complexe vernieuwingsoperatie. Op vele niveaus moeten er vernieuwingen worden gerealiseerd en er zijn veel participanten. Het onderzoek heeft zich gericht op de verschillende deelnemers aan het veranderingsproces: de studenten, de docenten en de mentoren op de werkplek. Er is nagegaan in hoeverre deze deelnemers in staat waren om hun rol in het vernieuwingsproces adequaat in te vullen.
In dit artikel nemen de auteurs stelling tegen het pleidooi voor de omvorming van de afzonderlijke social work-disciplines tot een brede basisopleiding Social Work.
Deze publicatie is gemaakt om een overzicht te geven van de mogelijkheden en onmogelijkheden van het toepassen van dikke deklagen (>10 μm) op producten. Naast deze publicatie verschijnen in het kader van het project "Nieuwe coatingtechnieken voor het MKB" nog vier andere publicaties die gezamenlijk een goed beeld geven van coatingtechnologie in het algemeen en van de vele aspecten die daarmee samenhangen.