When and how do peers stimulate engaging in desirable difficulties
Gepubliceerd op:
Multi file
Promoting explicit instruction of strategies for self-regulated learning
Gepubliceerd op:
Document
Effects of supplemental instruction on grades, mental well-being, and belonging: A field experiment
Gepubliceerd op:
Multi file
Instructions for Administering the Canadian Occupational Performance Measure with Children Themselves
Gepubliceerd op:
Document
CLIL in het basisonderwijs
Gepubliceerd op:
Document
Awake Proning as an Adjunctive Therapy for Refractory Hypoxemia in Non-Intubated Patients with COVID-19 Acute Respiratory Failure: Guidance from an International Group of Healthcare Workers
Gepubliceerd op:
Document
Oral Interaction in the EFL Classroom: The Effects of Instructional Focus and Task Type on Learner Affect
Gepubliceerd op:
Document
The immediate influence of implicit motor learning strategies on spatiotemporal gait parameters in stroke patients
Gepubliceerd op:
Document
Van Vreemde Talen naar Vereende Talen
Gepubliceerd op:
Personen1
Izaak Dekker
Associate lector didactiek en curriculumontwikkeling in het hoger onderwijs