Taalleren vanuit een online meertalige aanpak
Gepubliceerd op:
Een vakdidactisch observatie-instrument voor communicatief vreemdetalen-onderwijs
Gepubliceerd op:
Sociale Innovatie Monitor Limburg 2019
Gepubliceerd op:
Een onderzoek naar de impact van de digitale ontwikkelingen (Economy 4.0) op de gevraagde vaardigheden
Gepubliceerd op:
Het belang van professionele communicatie
Gepubliceerd op:
Communicatieve redzaamheid bij kinderen met taalontwikkelingsstoornissen: ontwikkeling van consensus over het begrip
Gepubliceerd op:
Doen wat werkt. Onderzoek communicatie 'Werk aan de Dreven' Almere
Gepubliceerd op:
Vaardigheden- en attitudenfundament voor Fontys Hogeschool Communicatie
Gepubliceerd op:
E-learning project: sociaal-communicatieve vaardigheden meten en trainen via Internet
Gepubliceerd op:
Communicatief toetsen in het moderne vreemdetalenonderwijs
Start:
Eind:
De impact van taalontwikkelingsstoornissen bij kinderen
Start:
Eind:
DigiTaal: Taal leren met tabletgames
Start:
Eind:
Een s(t)imulerende schoolomgeving
Start:
Eind:
EN DE DOKTERSASSISTENTE DAN…?
Start:
Eind:
Fostering creative dialogue in technology design education for the 21st century
Start:
Eind:
Leerlaboratorium netwerkprofessionaliteit ParkinsonNet
Start:
Eind:
Praten kan ik niet..., maar communiceren wil ik wel!
Start:
Eind:
Rekenen op spel
Start:
Eind: