Impliciet of expliciet? Motorisch leren binnen de neuro-revalidatie
Gepubliceerd op:
Richting een minder geïndividualiseerd 'samen'
Gepubliceerd op:
Leren en werken in social labs
Gepubliceerd op:
Teacher Feedback during Active Learning
Gepubliceerd op:
Learning to notice
Gepubliceerd op:
Wetenschap en techniek voor álle leerlingen
Gepubliceerd op:
Anders leren, anders ervaren
Gepubliceerd op:
Collectief leren in schoolorganisaties
Gepubliceerd op:
Naar een breder begrip van leren
Gepubliceerd op:
CAR(E)TOGRAPHY: Kunst en zorg in kaart
Start:
Eind:
De kracht van het onbewuste leren 2.0
Start:
Eind:
De patiënt (weer) in zijn kracht: Revalidatie op maat door zelf-monitoring van herstel bij een orthopedische aandoening
Start:
Eind:
Denker – Kritisch denken met interactieve systeemdiagrammen
Start:
Eind:
Digitalisering voor de energietransitie van wijken: Digital Twins en innovatieve ketensamenwerking
Start:
Eind:
Effectief en vitaal samenwerken in teams op afstand in het mkb
Start:
Eind:
Effectieve kennisdeling in robotiseringsprojecten
Start:
Eind:
Evaluatie van de BCC-werkwijze bij Reclassering Nederland
Start:
Eind:
HAN IRIS - Impuls Research Infrastructure Support
Start:
Eind: