Impliciet of expliciet? Motorisch leren binnen de neuro-revalidatie
Gepubliceerd op:
Leren en werken in social labs
Gepubliceerd op:
Niemand past in één hokje
Gepubliceerd op:
Teacher Feedback during Active Learning
Gepubliceerd op:
Learning to notice
Gepubliceerd op:
Wetenschap en techniek voor álle leerlingen
Gepubliceerd op:
Anders leren, anders ervaren
Gepubliceerd op:
Collectief leren in schoolorganisaties
Gepubliceerd op:
Naar een breder begrip van leren
Gepubliceerd op:
De kracht van het onbewuste leren 2.0
Start:
Eind:
De patiënt (weer) in zijn kracht: Revalidatie op maat door zelf-monitoring van herstel bij een orthopedische aandoening
Start:
Eind:
Digitalisering voor de energietransitie van wijken: Digital Twins en innovatieve ketensamenwerking
Start:
Eind:
Effectief en vitaal samenwerken in teams op afstand in het mkb
Start:
Eind:
Evaluatie van de BCC-werkwijze bij Reclassering Nederland
Start:
Eind:
HAN IRIS - Impuls Research Infrastructure Support
Start:
Eind:
Hoger op de ladder, onderzoek naar nieuwe businessmodellen voor de opstap van recycling naar hergebruik van staal in de staalbouwketen
Start:
Eind:
ICT en Domotica bij Transitieplanning voor mensen met autisme Top-Up (2011-13-8P)
Start:
Eind:
Jeugdliteratuur op de pabo versterken met digitale middelen
Start:
Eind: