Welke social media gebruiken studenten? Waarom gebruiken studenten deze media? Welke verwachtingen hebben ze van het onderwijs? In dit whitepaper delen we de resultaten van ons onderzoek naar de betekenis van social media in het leven van de hedendaagse student.
This article provides a nano (hyperlocal) view of climate change mitigation by viewing regenerative organizing through the eyes (as well as bodies and senses, etc.) of the households engaged in community-based energy projects. By showing what humans make up for in the largely absent relationship between nature and technology in these projects, we envision an incremental extension of the literature on community-based energy. The radically different contribution we aim to make is a tripartite imbrication that brings in natural agency alongside the human and the technical but specifies precisely how nano (smaller than micro) embodied practices afford mis- and realignments. https://doi.org/10.1177/1086026619886841 LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/helenkopnina/
MULTIFILE
Virtuele sportgemeenschappen, twitterende topsporters, sportapps, sportblogs, fantasy sports, public viewing, narrowcasting, sportvideogames… bij de opleiding Sport, Management & Ondernemen (Hogeschool van Amsterdam) hebben ze meer dan gemiddeld interesse voor dergelijke innovaties in de sportwereld. Wat gebeurt er allemaal? Wat is de betekenis van deze innovaties? Welke toepassingsmogelijkheden zijn er? Met welke resultaten worden nieuwe media ingezet? Wat zijn de bedoelde en onbedoelde effecten? Bij de kenniskring Sportbusiness Development loopt een onderzoeksprogramma met verkenningen rond het thema sport & nieuwe media. In dit artikel staat het fenomeen sportdating centraal.
MULTIFILE