Identiteitsontwikkeling van lerarenopleiders
Gepubliceerd op:
Hoe studentevaluaties bijdragen aan de professionalisering van lerarenopleiders
Gepubliceerd op:
LEERBEHOEFTEN VAN LERARENOPLEIDERS – EEN INTERNATIONALE VERGELIJKING
Gepubliceerd op:
Professionalisering van lerarenopleiders in een kenniskring
Gepubliceerd op:
wat en hoe (willen) ervaren lerarenopleiders leren?
Gepubliceerd op:
Ervaringen met een inductietraject voor beginnende lerarenopleiders
Gepubliceerd op:
Aandacht voor de begeleiding van beginnende lerarenopleiders.
Gepubliceerd op:
Professionaliseringsbehoeften van lerarenopleiders: wat en hoe willen we leren?
Gepubliceerd op:
Waarin onderscheiden opleiders in instituten en opleiders in scholen zich?
Gepubliceerd op:
Beter Leren in de Praktijk Top-Up (PRO-2-009)
Start:
Eind:
Het Sportfolio: een instrument voor formatief evalueren bij Lichamelijke Opvoeding.
Start:
Eind:
Hoe word je een goede aardrijkskundeleraar?
Start:
Eind:
Interprofessioneel samenwerken in het domein Kind en Educatie
Start:
Eind:
iXpact: Netwerk Gepersonaliseerd leren met en over ict
Start:
Eind:
LS4VET – middels Lesson study het beroepsonderwijs verbeteren
Start:
Eind:
Omgaan met controversiële onderwerpen in de klas
Start:
Eind:
Op maat coaching voor zijinstromers in het beroep
Start:
Eind:
Open online opleidingsmateriaal voor de lerarenopleiding wiskunde
Start:
Eind: