Facebook: het algoritme als poortwachter voor jouw engagement
Gepubliceerd op:
Document
Social media use as a factor of engagement or integration
Gepubliceerd op:
Link
Engagement-based loyalty : the effects of social media engagement on customer loyalty in the travel industry
Gepubliceerd op:
Document
Social media news patterns
Gepubliceerd op:
Document
Waarom zijn mensen actief op online communities?
Gepubliceerd op:
Document
Measuring social media activities of Dutch museums.
Gepubliceerd op:
Document
Increasing civic engagement using 140 characters?
Gepubliceerd op:
Document
Using Social Media as a Marketing Channel : how relevance, realness, and remarkableness influence interactivity and engagement
Gepubliceerd op:
Personen1
Wesley Put - van den Beemt
Lecturer
0
Projecten12
Project
Aanbevelingsalgoritmes voor publieke omroepen
Start:
Eind:
Project
Awe in Immersive Art for Societal Transformation
Start:
Eind:
Project
BEING THERE
Start:
Eind:
Project
Community empowerment in tourism decision-making processes in urban destinations. A comparative study of The Hague (Netherlands), San Sebastian (Spain) and Ioannina (Greece)
Start:
Eind:
Project
Digitised practices in the margins; reimagining fashion’s virtual interface
Start:
Eind:
Project
Epy Drost as a Living Lab
Start:
Eind:
Project
Hybrid Music Vibes II
Start:
Eind:
Project
Immersive Journalism and Audience Engagement - Immersieve journalistiek en het betrokken publiek
Start:
Eind:
Project
Improving Destination Management Offer through game-based strategies (i-Demo)