Post-precariteit
Gepubliceerd op:
Iedereen leert in de professionele werkplaatsen
Gepubliceerd op:
Over de professionele identiteit van de leraar
Gepubliceerd op:
Het opleiden van leraren. Focusdeel De Nieuwe Meso 2016-2
Gepubliceerd op:
Professionele cohesie
Gepubliceerd op:
Professionele Kwaliteit
Gepubliceerd op:
Professionele waarden in kritische dialoog
Gepubliceerd op:
Professionele ontwikkeling van leraren basisonderwijs
Gepubliceerd op:
Cultuur zonder muur
Gepubliceerd op:
Mario Veen
Docent-onderzoeker
Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Start:
Eind:
Bloeiende Broedplaatsen
Start:
Eind:
Culturele commons en wijkcultuurhuizen voor een inclusieve stad
Start:
Eind:
De invloed van primaire bronteksten op de persoonsvorming en het professionele handelen van de leraar (in opleiding)
Start:
Eind:
De vaardigheid van wijze besluitvorming. Inzet van bronnen van inspiratie
in de professionele besluitvorming van startende hbo-verpleegkundigen.
Start:
Eind:
Eenheid in verscheidenheid
Start:
Eind:
INFORMELE AANPAK BIJ BEZWAAR
Naar een burgervriendelijker behandeling van bezwaarschriften bij gemeenten
Start:
Eind:
Integriteit en identiteit. Empirisch-normatieve kennisontwikkeling in de professionele ethiek van mensgerichte beroepen
Start:
Eind:
Mensenrechtenonderwijs bij Juridische Opleidingen
Start:
Eind: