Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content
PDF
product
Een verkenning van het Employer Branding concept voor de Nederlandse gastvrijheidssector
PDF
product
Region branding an European perspective
PDF
product
Branding van Groningen Airport Eelde
Posterpresentatie USE Conferentie 2015.
PDF
product
Branding & experience
PDF
product
Events en branding
PDF
product
Ludiek uit de Branding (Lezing)
Een lezing gehouden op de opleiding Creatieve Therapie over het woord Ludiek. De vraag was indertijd (1984) of deze opleiding zich met benamingen als muzisch ludisch diende te gaan afficheren. De auteur was van mening dat dit niet zo voor de hand lag. Het is tevens een aardige studie naar de etymologie (eigenlijk meer de sociogenese) van ludiek. En passent komen we te weten wat de toenmalige opleidingsvereisen waren: "Heerkens meldt voor het ludisch (genoemde) vak muziek, dat de leerlingen 75 liedjes goed moesten kunnen zingen en deze zowel met behulp van zelf vervaardigde instrumenten kunnen begeleiden, alsook kunnen meespelen met grammofoonplaatjes die harmonisch op die liedjes aansloten (bedenk wel, dit waren eindexameneisen."
PDF
product
Arbeidsmarktcommunicatie Bilderberg
Artikel student Hoger Hotel Onderwijs. Beoordeling: 7.
MULTIFILE
product
Vet verbranden
Voor veel mensen is 'afvallen' een belangrijke reden om zich lichamelijk in te spannen. Ook op scholen wordt er soms aandacht besteed aan de relatie tussen (over)gewicht en inspanning. Maar hoeveel energie verbruik je nu eigenlijk tijdens inspanning? En hoeveel vet verbrand je daarmee?