Beschouwing over de communicatie binnen de fysiotherapie en de invloed op het zorgproces.
Communicatie in het publieke domein biedt een beschrijving van twee perspectieven op communicatie: gesprek en gedrag. Deze perspectieven helpen bij het omgaan met communicatievraagstukken die spelen in het publieke domein, zoals duurzaamheid, mobiliteit, sociale cohesie of veiligheid.
Met meer dan 70.000 exemplaren is dit het best verkochte basisboek in het vakgebied. Succesvolle communicatie betekent gerichte keuzes maken. Dit basisboek geeft antwoord op communicatievragen die in veel organisaties spelen. Wat is de identiteit en het imago? Hoe bereikt u uw doelgroep? Wat zijn mogelijkheden om onderscheidend te communiceren? Wat is de rol van de interne communicatie bij veranderingstrajecten? Kenmerkend is de geïntegreerde aanpak van de communicatie. Daarbij maken we onderscheid in concern-, marketing- en interne communicatie. Ingewikkelde theorieën worden zeer helder vertaald naar de dagelijkse praktijk. Erg concreet is de uitgebreide uitleg over hoe u het communicatieplan opstelt. Door de vele adviezen en checklists kunt u met dit boek direct aan de slag om de in en externe communicatie beter vorm en inhoud te geven.