Project

HEMD missies

Overview

Project status
Afgerond
Start date
End date
Region

Purpose

De Openbare Missies van Human Experience & Media Design voor studiejaar 2020-2021.


Description

Het lectoraat Human Experience & Media Design heeft missies geformuleerd. In deze missies diepen ze uitdagingen in onze online omgeving uit, samen met volgers, bedrijven, docenten en studenten. Bekijk ook de aftrap van HEMD missies tijdens de Openbare Les van Koen van Turnhout

Doel

Doel van de HEMD missies is om aan te sluiten bij relevante uitdagingen die leven in de praktijk op het gebied van digitale media en de invloed ervan op mensen en gebruikers. Door middel van de missies worden verschillende uitdagingen uitgediept om docenten, studenten, bedrijven en volgers van het lectoraat te inspireren.

Resultaten

Op hemdmissies.nl kunnen geïnteresseerden meer inspirerende en actuele artikelen lezen over de volgende HEMD missies:
Missie 1: Help, Spotify begrijpt mij niet!
Missie 2: Data bias als een opkomende uitdaging in de digitale maatschappij
Missie 3: Grover in 3D. Is dat een goed idee?
Missie 4: Word 'ik' steeds meer een bot?
Missie 5: Dear human, can I actually help you?
Missie 6: De gebruiker aan het stuur

Looptijd


01 augustus 2020 - 31 juli 2023




Comments for this item are disabled
© 2024 SURF