De Openbare Missies van Human Experience & Media Design voor studiejaar 2020-2021.
Het lectoraat Human Experience & Media Design heeft missies geformuleerd. In deze missies diepen ze uitdagingen in onze online omgeving uit, samen met volgers, bedrijven, docenten en studenten. Bekijk ook de aftrap van HEMD missies tijdens de Openbare Les van Koen van Turnhout
DoelDoel van de HEMD missies is om aan te sluiten bij relevante uitdagingen die leven in de praktijk op het gebied van digitale media en de invloed ervan op mensen en gebruikers. Door middel van de missies worden verschillende uitdagingen uitgediept om docenten, studenten, bedrijven en volgers van het lectoraat te inspireren.
ResultatenOp hemdmissies.nl kunnen geïnteresseerden meer inspirerende en actuele artikelen lezen over de volgende HEMD missies:
Missie 1: Help, Spotify begrijpt mij niet!
Missie 2: Data bias als een opkomende uitdaging in de digitale maatschappij
Missie 3: Grover in 3D. Is dat een goed idee?
Missie 4: Word 'ik' steeds meer een bot?
Missie 5: Dear human, can I actually help you?
Missie 6: De gebruiker aan het stuur
01 augustus 2020 - 31 juli 2023