De toekomst van Customer Experience
Published at:
The age of digitisation: The influence of digital channels on customer experience and customer relationships
Published at:
Investigating the emergence of customer orientation by analyzing a co-creation servitization project between a Dutch supplier and a German customer.
Published at:
Customer journey
Published at:
The Personal Touch in Customer Contact: The Influence of a Personal Approach on Customer Relationships and Customer Experience
Published at:
Armchair travelling the innovation journey
Published at:
Business Customer eXperience Alignment Framework
Published at:
Mastering Meaningful Customer Connections
Published at:
Mapping out the customer’s journey
Published at:
Evelien Besseling
Onderzoeker
BASSTA – Betere afvalscheiding door huishoudens in de stad
Start:
End:
Beleef de fysieke winkel op afstand: Mogelijkheden en effecten van nieuwe digitale technologie
Start:
End:
Combineren van data science zodat bedrijven oprecht hun klanten beter helpen
Start:
End:
Naar de bedoeling van leerteams bij het Instituut voor Social Work
Start:
End:
Next Fashion Retail
Start:
End:
Optimalisatie Customer Journey voor Coöperatieleden
Start:
End:
Project Mo: een nieuwe generatie intuïtieve transportrobots voor ziekenhuizen
Start:
End:
RETOUR
Een circulair businessconcept voor recyclebare bio-based karpetten
Start:
End:
Shoe-TIMeS: Shear force Textile Intelligent Measurement System
Start:
End: