De toekomst van Customer Experience
Published at:
Customer journey
Published at:
The Personal Touch in Customer Contact: The Influence of a Personal Approach on Customer Relationships and Customer Experience
Published at:
Business Customer eXperience Alignment Framework
Published at:
From intake process to Customer Journey at NHTV
Published at:
Mastering Meaningful Customer Connections
Published at:
Belevingsmonitor Nationaal Park Weerribben Wieden
Published at:
Mapping out the customer’s journey
Published at:
EyeforTravel: optimaliseer de customer journey met dreaming & sharing
Published at:
Dorothé Gerritsen
Lecturer
Evelien Besseling
Onderzoeker
Accessible tourism and hospitality
Start:
End:
BASSTA – Betere afvalscheiding door huishoudens in de stad
Start:
End:
Beleef de fysieke winkel op afstand: Mogelijkheden en effecten van nieuwe digitale technologie
Start:
End:
Combineren van data science zodat bedrijven oprecht hun klanten beter helpen
Start:
End:
Duurzame wijken
Start:
End:
Exploring sustainable travel attitude and behaviour post COVID-19
Start:
End:
Guest Journey to Guest Satisfaction
Start:
End:
Naar de bedoeling van leerteams bij het Instituut voor Social Work
Start:
End:
Next Fashion Retail
Start:
End: