Geen samenvatting beschikbaar
DOCUMENT
Op Duits publiek gericht overzicht van de leerplanontwikkeling en de productie van lesmateriaal op het gebied van de sociale informatiekunde in Nederland.
DOCUMENT
Geen samenvatting beschikbaar
DOCUMENT
Dit rapport is een een discussienota en heeft als doelstelling: het aanreiken van een streefmodel en - in beperkte mate - een methodologie, instrumenten en technieken voor vraaggestuurd opleiden binnen Fontys. Ook wordt aandacht besteed aan strategische beleidsvorming om vraaggestuurd opleiden in de instituten te realiseren.
DOCUMENT
Nieuw lesmateriaal sociale informatiekunde ontwikkeld.
DOCUMENT
Geen samenvatting beschikbaar
DOCUMENT
Je bezoekt deze pagina omdat je op zoek bent naar (potentiële) vrijwilligers met een migratieachtergrond. Of ben je wel met hen in contact maar zoek je naar hoe je (beter) op hen kunt aansluiten. Misschien wil je gewoon leren over cultuursensitief werken met vrijwilligers. In deze e-learning module doe je inzichten op en krijg je handvatten waar je direct in de praktijk mee aan de slag kunt. Door samen (meer) KLEUR te geven zorgen we ervoor dat mantelzorgers van diverse culturele achtergronden profijt hebben van vrijwillige inzet. De lessen zijn bedoeld voor coördinatoren vrijwilligerswerk en andere beroepskrachten in zorg en welzijn die (samen) werken met vrijwilligers.
LINK
In dit artikel worden drie basisscholen in Europa beschreven die zijn aangemeld als good practices. Een in Athene, een in Praag en een in Tallinn (Estonia). Ondanks grote verschillen is er een aantal gezamenlijke lessen te leren voor Nederland.
DOCUMENT
Een vergelijking van ISO en EFQM als hulpmiddel voor zelfevaluatie in het HBO.
DOCUMENT