The Innovation Hackathon as an educational tool for experimenting and learning via working on real‐life challenges for external case‐owners.
Published at:
Document
Developing an Intelligent Environment to Support People with Early-Stage Dementia: from User-Needs to a Real-Life Prototype
Published at:
Multi file
SaveWise: The impact of a real-life financial education program for ninth grade students in the Netherlands
Published at:
Document
The Innovation Hackathon as an educational tool for experimenting and learning via working on real‐life challenges for external case‐owners.
Published at:
Document
Jointly discussing care plans for real-life patients
Published at:
Link
Blogpost on: LinkedIn : The very hungry caterpillar : a fictional story or a real-life syndrome?
Published at:
Document
Translation of a tailored nutrition and resistance exercise intervention for elderly people to a real-life setting
Published at:
Document
Is gaze behaviour in a laboratory context similar to that in real-life? A study in bicyclists
Published at:
Document
A virtual environment where education, industry and research meet in real life [workshop]
Published at:
Projects18
Project
Activators for change: Moving to Design Based Education.
Start:
End:
Project
Co-Creating Sustainable Hospitality Trainings Through Immersive Technologies
Start:
End:
Project
EXOSKELET Laevo
Een onderzoek naar de (ervaren) meerwaarde van het gebruik van een
exoskelet door zorgprofessionals in de ouderenzorg
Start:
End:
Project
Gecijferdheid in de praktijk
Start:
End:
Project
INGENIOUS – INtelligent charGing ENvironment for logIstics autonomOUS transport
Start:
End:
Project
Innovatie in economische opleiding: verbeteren hbo-docenten vaardigheid in het multidisciplinaire samenwerken door het gebruik van de geïntegreerde casemethode
Start:
End:
Project
Integrated Learning: Van de collegezaal naar de praktijk en weer terug
Start:
End:
Project
LivingLab ‘Moving Environment’:
Hoe moet een LivingLab voor een stimulerende beweegomgeving in een klinische instelling er uitzien?
Start:
End:
Project
Meisjes uit de Knoei: Multidisciplinair ontwerpgericht interventie-onderzoek naar de effectiviteit van een gepersonaliseerd eMentalHealth interventieprogramma om gezonde vriendschapsrelaties bij meisjes uit de bovenbouw van het basisonderwijs te stimulere