Het pakket bestaat uit twee delen en meerdere praktische bijlage die u in de praktijk meteen kan toepassen: Deel A: Theoretische onderbouwing en aanbevelingen: hierin wordt u een theoretische onderbouwing van de richtlijn gegeven, dat resulteert in aanbevelingen voor hulpverleners. Deze gegevens zijn van belang om goed met de richtlijn te kunnen werken. Deel B: Gegevensverzameling en interventies: in dit deel worden de aanbevelingen specifiek uitgewerkt voor de verpleegkundige beroepsgroep. Het effectief gebruik van de richtlijn, de wijze van gegevensverzameling en het kiezen van interventies komen aan bod.
MULTIFILE
Samenvatting niet beschikbaar
De bedragen die ondernemingen betalen voor de officikle sponsoring rechten van mondiale topsportevenementen zijn in een relatief korte periode explosief gegroeid. Deze groei is voor een belangrijk deel te wijten aan het toenemend belang van sponsoring van belangrijke topsportevenementen en het beperkte aanbod van deze evenementen. Tal van ondernemingen die niet tot dit selecte gezelschap behoren zien echter ook de communicatiemogelijkheden van deze evenementen. Dit betekent dat ondernemingen manieren zijn gaan bedenken om toch vooral de suggestie te wekken dat er een sponsorrelatie bestaat met deze evenementen. Deze methoden zijn ook bekend als ambush marketing.