Full text via link. Op alle social media zou een grote sticker moeten zitten met de opdruk Don’t Jump for the tool! Zeker als communicatieadviseur is de verleiding groot social media uitsluitend te zien als een makkelijk in te zetten communicatiemiddel. Er slingert altijd wel een aansprekend voorbeeld rond dat omarmd kan worden en als piketpaaltje in de grond kan worden geslagen met de woorden ‘zoiets’. En mocht zo’n voorbeeld zich onverhoopt niet opdringen, dan is er nog altijd de klant zelf die social media met de gevleugelde woorden ‘moeten we niet iets met Twitter’ op de agenda zet. Biedt daar maar eens weerstand aan.
LINK
Het doel van het Levende Kleuren Top-UP project is het concept en de resultaten van het Raak project Levende Kleuren onder de aandacht van het (nationale en internationale) werkveld en de onderzoekers te brengen en de samenwerking uitbreiden. De Top-Up subsidie wordt gevraagd voor het opzetten, voorbereiden en organiseren van het evenement en het schrijven van presentaties en publicaties. Deze activiteiten zullen in 2017 plaats vinden. Het evenement zelf zal plaats vinden in 2018, buiten het Top-UP project periode. De organisatie van het internationale evenement vraagt waardigheden die in het lectoraat niet alledaagse taken zijn i.e organisatie en logistiek van een grootschalige bijeenkomst. Om op met de meest efficiënte manier hier mee om te gaan wordt een gespecialiseerd bureau ingehuurd voor de logistieke en organisatorische zaken. Om deze te kunnen bekostigen en het netwerk evenement efficient te kunnen organiseren is Top-UP subsidie noodzakelijk. Het project beoogt de volgende impact": - Levende Kleuren design concepten gedissemineerd voor het Europese werkveld - Nieuwe netwerken voor MKB, HBO docenten/onderzoekers en studenten - MKB bedrijven en studenten krijgen een mogelijkheid om hun producten en onderzoeks/design resultaten te - publiceren in een internationale setting. - Nieuwe onderzoeksprojecten en en nieuwe product concepten worden geinitieerd. - Publicaties- de proceedings van het netwerkevenement (-Minimaal twee professionele artikelen in Nederlandse publicaties)