Eindrapportage Project Tumbleweed. Ontwikkeling van een ‘Consumer Sustainability Value Perception’ model
Gepubliceerd op:
Merk opbouwen met en voor stakeholders
Gepubliceerd op:
Marketing for humans’ sake
Gepubliceerd op:
Naar een duurzame toekomst?
Gepubliceerd op:
Zonder storytelling geen goede AR-beleving binnen de hotellerie
Gepubliceerd op:
Alles over AR en VR in de horecabranche
Gepubliceerd op:
Onderzoek : bereikbaarheid als nieuwe maat voor klanttevredenheid
Gepubliceerd op:
Duurzame systeem innovatie
Gepubliceerd op:
EkoPlaza meest duurzame merk van 2012
Gepubliceerd op:
Duurzame inzet van Nylon 12 in 3D-printing: Onderzoek naar toepassingen voor afvalmateriaal van Selective Laser Sintering
Start:
Eind:
Greening the Cloud
Start:
Eind:
Lectorenplatform Circulaire Economie
Start:
Eind:
Wat is de waarde van merkwaarden?
Start:
Eind: