Leading collaborative innovation in schools
Gepubliceerd op:
Validity of the Self-Expression and Emotion Regulation in Art Therapy Scale (SERATS)
Gepubliceerd op:
Art therapy for psychosocial problems in children and adolescents
Gepubliceerd op:
Formal elements of art products indicate aspects of mental health
Gepubliceerd op:
How art therapists observe mental health using formal elements in art products
Gepubliceerd op:
Trauma-focused art therapy in the treatment of posttraumatic stress disorder
Gepubliceerd op:
The art of flex
Gepubliceerd op:
The new aesthetic and art
Gepubliceerd op:
The murmuring of the artistic mulitude
Gepubliceerd op:
Academy for Sustainable Future Educators
Start:
Eind:
BEPTOS
Bewegen En Praten van kinderen met Taal- en motorische OntwikkelingsStoornissen
Start:
Eind:
Bewoners werken aan een duurzame wereld
Start:
Eind:
Data Literacy in Context (Dalico)
Start:
Eind:
EN DE DOKTERSASSISTENTE DAN…?
Start:
Eind:
Hoofd, schouders, knie en TAAL
Hoe geven we het taalonderwijs aan jonge kinderen meer body?
Start:
Eind:
HTH Labs: een duurzame faciliteit voor experimenteel onderzoek naar innovaties in de gastvrijheidssector
Start:
Eind:
Interprofessioneel samenwerken: competent in passend onderwijs
Start:
Eind:
Jong geletterd, oud gedaan: ontluikende geletterdheid herkennen en versterken bij het jonge kind
Start:
Eind: