Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Gepubliceerd op:
Belemmerende en bevorderende factoren in de interprofessionele samenwerking rondom valpreventie
Gepubliceerd op:
Wat werkt in ontwikkelwerkplaatsen?
Gepubliceerd op:
Hoop en positief denken bij mensen met kanker
Gepubliceerd op:
Factoren achter grondvorm en DC-locatiekeuze
Gepubliceerd op:
De buurtsportcoach voor kwetsbare burgers
Gepubliceerd op:
Op weg naar een schuldenvrij leven. Gezond gedrag noodzakelijk om financiële problemen te voorkomen
Gepubliceerd op:
Panta rhei. Over dissemineren van farmaceutische innovaties
Gepubliceerd op:
Evidence based practise in het buitenschools leren van de opleiding logopedie
Gepubliceerd op:
B-FIT! Verbeterde toepassing van training in de eigen leefomgeving voor mensen met spierziekten
Start:
Eind:
Betere samenwerking tussen school en veilig thuis bij kindermishandeling
Start:
Eind:
Boundary crossing: Samen Werken Aan Technologische Innovatie Van Het Verpleegkundig Beroep
Start:
Eind:
De framerunner voor jonge kinderen met een ernstige lichamelijke beperking
Start:
Eind:
De patiënt (weer) in zijn kracht: Revalidatie op maat door zelf-monitoring van herstel bij een orthopedische aandoening
Start:
Eind:
De patiënt (weer) in zijn kracht: Revalidatie op maat door zelf-monitoring van herstel bij een orthopedische aandoening
Start:
Eind:
Doelmatigheid en doeltreffendheid van de Nederlandse acne-zorg
Start:
Eind:
Evidence-informed veranderen stimuleren: wat werkt (niet)?
Start:
Eind:
FRIEND (Valpreventie Implementatiestudie)
Start:
Eind: