Transforming foreign language teaching practices through communicative classroom-based assessment programs Gepubliceerd op:
Zicht op studentontwikkeling: een doorgaande leerlijn met doelgerichte formatieve activiteiten Gepubliceerd op:
Spel Zicht op Studentontwikkeling Gepubliceerd op:
BAAT Co-Creatie-Activiteiten-KIT: (Digitaal) Bewegen op maat studie toolkit Gepubliceerd op:
De faciliterende rol van bedrijven bij criminele activiteiten: drie typen van criminele inmenging Gepubliceerd op:
Formatief evalueren in het basisonderwijs Gepubliceerd op:
Activiteiten en bezoek popfestivals Gepubliceerd op:
Doelgericht professionaliseren Gepubliceerd op:
De pedagogische civil society in praktijk: Een studie naar de effecten van de activiteiten binnen het programma Allemaal Opvoeders Gepubliceerd op:
Alles weergeven
Born Circular. Onderzoek naar ecosystemen van circulaire startups in de transitie naar een Circulaire Economie. Start:
Eind:
Common Ground.
Praktijk, filosofie en ethiek van onderzoek op HKU. Start:
Eind:
continueren formatief evalueren Start:
Eind:
Formatief evalueren als brug tussen onderwijs en leren Start:
Eind:
Model-onderwijs: Ondersteunen van 21st Century Skills met Virtual Reality in de Biologie Start:
Eind:
Nationaal Lectorenplatform Gebouwde Omgeving (NL-GO) Start:
Eind:
Ruimtelijk ontwerpers als grenswerkers in transformaties naar een duurzame leefomgeving: buitenlandse casussen als spiegel voor een nieuwe Nederlandse ruimtelijke ordeningspraktijk Start:
Eind:
STEM: crossing boundaries for learning and development Start:
Eind:
Veranderende gewoonten van informatieverzameling in de journalistiek Start:
Eind:
Alles weergeven