Engaged Research-Led Teaching: Composing Collective Inquiry with Digital Methods and Data
Gepubliceerd op:
Practises, Drivers and Barriers of an Emerging Regenerative Higher Education in The Netherlands
Gepubliceerd op:
Stories of lymphoma survivors in early aftercare
Gepubliceerd op:
Stories of lymphoma survivors in early aftercare
Gepubliceerd op:
Assessing students’ ability in performing scientific inquiry
Gepubliceerd op:
Development of a pre-service teacher training course on integration of ICT into inquiry based science education.
Gepubliceerd op:
Inquiry Inspiration Day
Gepubliceerd op:
Critical and creative reflective inquiry: surfacing narratives to enable learning and inform action
Gepubliceerd op:
Some key issues in creating inquiry-based instructional practices that aim at the understanding of simple electric circuits
Gepubliceerd op:
Crossing borders at the Grensmaas
Start:
Eind:
Enactive Mind Autisme: van denkwijze naar werkwijze
Start:
Eind:
ICT en Domotica bij Transitieplanning voor mensen met autisme Top-Up (2011-13-8P)
Start:
Eind:
Increasing parasocial interaction with individuals in ensemble casts of NPCs
Start:
Eind:
Leefstijlinterventies: van individuele aanpak naar integraal samenwerken
Start:
Eind:
Levensoriëntatie en normatieve professionalisering
Start:
Eind:
Professionaliteit van vastgoedtaxateurs
Start:
Eind:
Promotieonderzoek: Onderzoekende vaardigheden van studenten in mbo-gezondheidszorgopleidingen
Start:
Eind:
USER EXPERIENCES IN VIRTUAL WORLDS
Start:
Eind: