Bewegend leren is hip!
Gepubliceerd op:
Leer bewegen: de beweegprofessional 2.0
Gepubliceerd op:
Bewegingsbanen, bobbelbanen en freerunningtracks
Gepubliceerd op:
Impliciet of expliciet? Motorisch leren binnen de neuro-revalidatie
Gepubliceerd op:
Zicht op motorische ontwikkeling
Gepubliceerd op:
De kracht van het arrangement (2)
Gepubliceerd op:
De kracht van het arrangement (1)
Gepubliceerd op:
Perspectives on theory and application of implicit and explicit motor learning in neurological rehabilitation
Gepubliceerd op:
De bijdrage van LO aan de motorische ontwikkeling van kinderen
Gepubliceerd op:
Aline Broekema
Lecturer/researcher
Aanpak van Complexiteit neurorevalidaTIE (ACTIE): Motorisch leren na een beroerte beter begrijpen
Start:
Eind:
Beter bewegen door therapie op maat:
Gepersonaliseerd motorisch leren in de eerstelijns fysiotherapie
Start:
Eind:
Bewegen kun je leren: houvast voor de vakleerkracht bewegingsonderwijs
Start:
Eind:
Beweging in Trauma
Start:
Eind:
De gymleraar van de toekomst
Start:
Eind:
De kracht van het onbewuste leren 2.0
Start:
Eind:
De kracht van het onbewuste leren 2.0
Start:
Eind:
Een actief fundament, fundamenteel beter:
Van jongs af aan goed en voldoende bewegen als basis voor een leven lang bewegen.
Start:
Eind:
GODIVA: grof motorische ontwikkeling bij baby’s
Start:
Eind: