Groepsgesprekken over racisme, macht en privilege met collega’s: een goed begin? Een actieonderzoek onder onderwijsprofessionals in het hbo
Gepubliceerd op:
Vignetten omgaan met verandering in de school
Gepubliceerd op:
Over de sandwich en de satéprikker
Gepubliceerd op:
Onderwijsprofessionals versterken hun handelen door samen leren en ontwikkelen
Gepubliceerd op:
Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Gepubliceerd op:
Aankomst op uitzichtpunt
Gepubliceerd op:
Onderwijsinnovaties
Gepubliceerd op:
De loopbaan van onderwijsprofessionals
Gepubliceerd op:
Klaas Doorlag
Docent-onderzoeker
Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Start:
Eind:
Co-constructie van responsieve leeromgevingen in het beroepsonderwijs
Start:
Eind:
Co-creatief ontwerp van een Digitaal Behaviour Change Support System voor het trainen van sociale vaardigheden bij kinderen met autisme
Start:
Eind:
De effectiviteit van regionale kennisnetwerken
Start:
Eind:
Een s(t)imulerende schoolomgeving
Start:
Eind:
Evidence-informed veranderen stimuleren: wat werkt (niet)?
Start:
Eind:
Gezag vanuit verbinding in de onderwijspraktijk
Start:
Eind:
Innovatief vermogen van onderwijsprofessionals bij complexe veranderingen
Start:
Eind:
International Learning Outcomes voor het Voortgezet Onderwijs (ILOVO)
Start:
Eind: