Het opleiden van leraren. Focusdeel De Nieuwe Meso 2016-2
Gepubliceerd op:
Ruimte vinden binnen de kaders
Gepubliceerd op:
Leren leiden
Gepubliceerd op:
De gedisciplineerde schoolleider
Gepubliceerd op:
Collectief leren en de rol van de schoolleider: verbinden van schoolontwikkeling en professionalisering
Gepubliceerd op:
De rol van de schoolleider in een professionele leergemeenschap
Gepubliceerd op:
Verantwoorden of antwoorden: de schoolleider als leraar
Gepubliceerd op:
De schoolleider als leraar. De kern van onderwijskundig leiderschap.
Gepubliceerd op:
De schoolleider in beweging. Veranderingen in visie en praktijk van het primair onderwijs.
Gepubliceerd op:
Afstemmen op diversiteit in de klas. De ontwikkeling van een passend professionaliseringspalet voor leraren.
Start:
Eind:
Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Start:
Eind:
De kracht van leerKRACHT
Start:
Eind:
Impuls aan praktijkgemeenschappen
Start:
Eind:
Innovatief vermogen van onderwijsprofessionals bij complexe veranderingen
Start:
Eind:
Interculturele Mediawijsheid
Start:
Eind:
Interprofessioneel samenwerken in het domein Kind en Educatie
Start:
Eind:
Naar een gelijk speelveld voor ouders in het basisonderwijs? Onderzoek naar de toelating op basisscholen in Amersfoort
Start:
Eind:
Pilotonderzoek Ontwikkelkracht: onderzoek naar Groeikracht en De Transformatieve School
Start:
Eind: