Leren en ontwikkelen in de schoolorganisatie vanuit wat lerenden nodig hebben
Gepubliceerd op:
Multi file
Het zoeken naar en vinden van balans in samen vernieuwend opleiden
Gepubliceerd op:
Document
Onderwijs anders organiseren in regio Utrecht
Gepubliceerd op:
Multi file
De leraar als curriculumontwikkelaar
Gepubliceerd op:
Document
Effecten van een masteropleiding op leraren en hun omgeving
Gepubliceerd op:
Document
Leiderschap van leraren
Gepubliceerd op:
Document
Collective learning in schools described: building collective learning capacity
Gepubliceerd op:
Document
De school: een werkplek om te leren? Over de rol van de schoolleiding bij het leren van (aankomende) leerkrachten in een school.
Gepubliceerd op:
Document
Met het oog op de meester gedragsproblemen in de onderwijspraktijk
Gepubliceerd op:
Personen1
Klaas Doorlag
Docent-onderzoeker
0
Projecten6
Project
‘Waar leraren VAN ELKAAR leren, leren leerlingen beter’
Van individueel gerichte professionalisering naar gericht team- en organisatieleren binnen MSA voor duurzame school- en onderwijsontwikkeling
Start:
Eind:
Project
Academie Tien - Portret van leren en professionaliseren
Start:
Eind:
Project
Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Start:
Eind:
Project
In en uitzoomen op leren en professionaliseren
Start:
Eind:
Project
iXpact: Netwerk Gepersonaliseerd leren met en over ict