Distribution of Power and Value Crucial for a Successful Circular Economy Transition
Published at:
Individual Differences in How Desirable People Think They Are as a Mate
Published at:
Eindrapportage Project Tumbleweed. Ontwikkeling van een ‘Consumer Sustainability Value Perception’ model
Published at:
Understanding Business Requirements for Increasing the Uptake of Recycled Plastic
Published at:
Building value-based technology together
Published at:
Lectorale rede Bart Wernaart - Moral Design Strategy
Published at:
Climate Smart Dairy Value Chains
Published at:
Designing local circular value chains
Published at:
The balancing act of optimised value creation
Published at:
“De zachte kant van opvolging’’
De familiedimensie in de advies- en kennisinfrastructuur voor agrarische bedrijfsopvolging
Start:
End:
3M: Meer kansen Met Meertaligheid
Start:
End:
Aan de slag met virtuele Anne: de ontwikkeling van instructiematerialen voor migrantenouderen
Start:
End:
Activators for change: Moving to Design Based Education.
Start:
End:
ADAS als Mobiele Telefoon
Start:
End:
Afstemmen op diversiteit in de klas. De ontwikkeling van een passend professionaliseringspalet voor leraren.
Start:
End:
ALGOL: Biocascading phytosterols from marine micro and macro algae, a feasibility study for biocircular economy
Start:
End:
Alignment aUtomation Tool for Optically Coupled single-Use sEnsors (AUTOCUE)
Start:
End:
Anthocyanins from agricultural waste: a source of next generation antimicrobials?
Start:
End: