U vraagt, wij draaien?
Published at:
Teacher Feedback during Active Learning
Published at:
Leren en veranderen
Published at:
Beelden van zelfstandig leren
Published at:
Anders leren, anders ervaren
Published at:
Beelden van zelfstandig leren
Published at:
Naar zelfstandig leren
Published at:
Hoe gaan docenten om met zelfstandig leren? Wat ze denken en doen. (Studiehuisreeks nummer 32)
Published at:
Dimensies van zelfstandig leren in een ladekast
Published at:
Aanpak van Complexiteit neurorevalidaTIE (ACTIE): Motorisch leren na een beroerte beter begrijpen
Start:
End:
Actieonderzoek Living Lab ‘Eerst een thuis’
Start:
End:
Activate Living after Stroke (ACT)
Start:
End:
Anti-pestbeleid: naar verbetering van professioneel handelen bij pestgedrag van kinderen in het basisonderwijs
Start:
End:
Blijf in Beweging ondersteuning van Zorgprofessionals
bij duurzaam gezond beweeggedrag. BiBoZ
Start:
End:
Breed Platform Arbeid
Start:
End:
Creëer een positieve talentspiraal; innovatieve handvatten voor het werken met kinderen met autisme spectrum stoornis in de klas
Start:
End:
Creëer een positieve talentspiraal: Innovatieve handvaten voor het werken met kinderen met autisme spectrum stoornis in de klas
Start:
End:
De Interactieve Woonkamer voor mensen met dementie: Het Huis als Mantelzorger
Start:
End: