The impact of early FM involvement on the use of BIM in the operation and maintenance phase
Gepubliceerd op:
Multi file
Semantisch grammaticaonderwijs: beter ontleden en formuleren.
Gepubliceerd op:
Document
Voortgangsrapportage 2016 FLO - CL Dapperbuurt
Gepubliceerd op:
Document
Merkpositionering
Gepubliceerd op:
Document
Targeting Energy Management
Gepubliceerd op:
Document
Training Reflective Practitioner. Beschrijving van een training gericht op het verbeteren van de eigen onderwijspraktijk op basis van kritische reflectie en onderzoeksmatig handelen.
Gepubliceerd op:
Document
Plan van aanpak: Werkplaats voor Sociale Innovatie in de wijk Oud-Oost
Gepubliceerd op:
Document
Het maken van een argumentatiestructuur: het onderbouwen van conclusies
Gepubliceerd op:
Document
Het formuleren van een centrale vraag: het stellen van een probleem in een onderzoeksplan
Gepubliceerd op:
Projecten11
Project
Achter de Voordeur
Start:
Eind:
Project
Automatische nieuwsredactie
Start:
Eind:
Project
DC Onderwijs
Start:
Eind:
Project
De effectiviteit van regionale kennisnetwerken
Start:
Eind:
Project
Democratisering van kritisch denken
Start:
Eind:
Project
Hoger op de ladder, onderzoek naar nieuwe businessmodellen voor de opstap van recycling naar hergebruik van staal in de staalbouwketen
Start:
Eind:
Project
Preventieve gezondheidschecks in de wijk
Start:
Eind:
Project
Programmeren met leerlingen in de basisschool met directe manipulatie omgevingen.