Een jeugdsociologisch perspectief op de identiteitsontwikkeling van jongeren en de rol van veerkracht daarbij.
Gepubliceerd op:
Document
ONT-moeten en ONT-wikkelen. Fundament voor Sparrenhof als pedagogische vrijplaats
Gepubliceerd op:
Document
Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Gepubliceerd op:
Multi file
#Wie ben ik, wie wil ik zijn, wie wil ik worden?
Gepubliceerd op:
Document
Onderzoek-onderwijs verbindingen in het hbo
Gepubliceerd op:
Document
Meidenwerk en de rol van het netwerk
Gepubliceerd op:
Document
Niemand past in één hokje
Gepubliceerd op:
Document
Kiezen voor persoonsvorming
Gepubliceerd op:
Document
Identiteitsontwikkeling van lerarenopleiders
Gepubliceerd op:
Projecten5
Project
Adolescenten en games: Opgroeien in een hybride leefwereld
Start:
Eind:
Project
Leven in een wereld met verschillen: hoe sociaal werkers sociale identiteitsprocessen van adolescenten kunnen versterken
Start:
Eind:
Project
Meertaligheid als krachtige bron van het leren in het mbo
Start:
Eind:
Project
RI2020.RAAK.PUB05.034 Vechtende jongeren
Start:
Eind:
Project
Vechtende jongeren. Vechtsport als sociaalpedagogische interventie.