Impliciet of expliciet? Motorisch leren binnen de neuro-revalidatie
Gepubliceerd op:
Document
Met het oog op behandeling
Gepubliceerd op:
Document
Evaluating the effects of multisystemic therapy for adolescents with intellectual disabilities and antisocial or delinquent behaviour and their parents
Gepubliceerd op:
Document
(Be)leef in de wijk
Gepubliceerd op:
Document
Beeldende therapie in de justitiële jeugdinrichtingen en gesloten jeugdzorg
Gepubliceerd op:
Document
Light therapy: Methodological issues from an engineering perspective
Gepubliceerd op:
Document
Panta rhei. Over dissemineren van farmaceutische innovaties
Gepubliceerd op:
Document
Maatschappelijke participatie door (jonge) mensen met een licht verstandelijke beperking
Gepubliceerd op:
Document
Traumabehandeling bij kinderen met een licht verstandelijke beperking : Naar een methodiek voor de behandeling van getraumatiseerde kinderen en jongeren met een licht verstandelijke beperking.
Gepubliceerd op:
Projecten14
Project
(Be)leef in de wijk!
Vaktherapie in wijkteams ter vermindering van klinische (her)opnamen van mensen met een licht verstandelijke beperking
Start:
Eind:
Project
(Be)leef in de wijk! Vaktherapie in wijkteams ter vermindering van klinische (her)opnamen van mensen met een licht verstandelijke beperking
Start:
Eind:
Project
ARts and psychomotoR Interventions for Virtual rEality (ARRIVE)
Start:
Eind:
Project
Beeldende therapie voor kinderen met autisme in primair (speciaal) onderwijs, ter preventie van risicogedrag.
Een pilotstudie voor het implementeren van het programma ‘Zelf in beeld’
Start:
Eind:
Project
Beleving in eigen omgeving
Start:
Eind:
Project
Beweging in Trauma
Start:
Eind:
Project
Doelmatigheid en doeltreffendheid van de Nederlandse acne-zorg
Start:
Eind:
Project
Een online inventarisatie van preventie, signalering en behandeling van slachtoffers van seksueel misbruik binnen Nederlandse organisaties in de verstandelijk gehandicaptenzorg
Start:
Eind:
Project
IN CONTROL: Ontwerp, realisatie en evaluatie van een Virtual Reality-film voor grotere weerbaarheid bij peer pressure bij jongeren en jongvolwassenen met een lichte verstandelijke beperking