Het opleiden van leraren. Focusdeel De Nieuwe Meso 2016-2
Gepubliceerd op:
Identiteitsontwikkeling van lerarenopleiders
Gepubliceerd op:
Hoe studentevaluaties bijdragen aan de professionalisering van lerarenopleiders
Gepubliceerd op:
Professionalisering van lerarenopleiders in een kenniskring
Gepubliceerd op:
Inzicht in professionalisering
Gepubliceerd op:
Groeien in de beroepsrol als lerarenopleider
Gepubliceerd op:
Werkenderwijs professionaliseren. Inzichten uit het lectoraat ‘professionaliteit van de beroepsgroep leraren en lerarenopleiders
Gepubliceerd op:
Professionaliseren in je werk? Lerarenopleiders maken er werk van!.
Gepubliceerd op:
'Future proof'
Gepubliceerd op:
Interprofessioneel samenwerken in het domein Kind en Educatie
Start:
Eind:
iXpact: Netwerk Gepersonaliseerd leren met en over ict
Start:
Eind:
LS4VET – middels Lesson study het beroepsonderwijs verbeteren
Start:
Eind:
Organiseren van toekomstgerichte innovaties in het onderwijs
Start:
Eind:
Vergroten van onderzoekend vermogen in de lerarenopleiding
Start:
Eind:
Versterking kennisinfrastructuur van praktijkgericht onderzoek in samenwerking met partnerschappen
Start:
Eind: