Lerarenopleider: durf te spelen!
Gepubliceerd op:
Het opleiden van leraren. Focusdeel De Nieuwe Meso 2016-2
Gepubliceerd op:
Het speelveld van de lerarenopleider
Gepubliceerd op:
Hoe blijf je als lerarenopleider in ontwikkeling?
Gepubliceerd op:
Identiteitsontwikkeling van lerarenopleiders
Gepubliceerd op:
van (vak) docent naar lerarenopleider: een omslag in denken en doen
Gepubliceerd op:
Groeien in de beroepsrol als lerarenopleider
Gepubliceerd op:
'Future proof'
Gepubliceerd op:
Waarin onderscheiden opleiders in instituten en opleiders in scholen zich?
Gepubliceerd op:
Klaas Doorlag
Docent-onderzoeker
Adaptief vermogen in navigeren naar toekomstbestendig leraarschap
Start:
Eind:
Beter Leren in de Praktijk Top-Up (PRO-2-009)
Start:
Eind:
Het ontwikkelen van agency van Pabo-studenten
Start:
Eind:
Het Sportfolio: een instrument voor formatief evalueren bij Lichamelijke Opvoeding.
Start:
Eind:
Hoe word je een goede aardrijkskundeleraar?
Start:
Eind:
Interprofessioneel samenwerken in het domein Kind en Educatie
Start:
Eind:
iXpact: Netwerk Gepersonaliseerd leren met en over ict
Start:
Eind:
LS4VET – middels Lesson study het beroepsonderwijs verbeteren
Start:
Eind:
Omgaan met controversiële onderwerpen in de klas
Start:
Eind: